duminică, 7 aprilie 2013

March Beauty Favorites


Va prezint preferatele lunii martie: tataaaam! : )))) A trecut cam repejor luna martie; nu-mi vine sa cred ca suntem in aprilie, urmeaza mai... vara, mare, soare!!! Uiiiiii!!!
Luna asta nu prea m-am machiat(adica nimic deosebit), in schimb mi-am facut aproape zilnic alta manichiura(sau am incercat oje noi). :D Prefer, in continuare, fardurile crema si machiajul pin up; am sa va arat swatch-uri la rujurile pe care le-am folosit cel mai des in ultima perioada.  Am plasat prima mea comanda la Lady's si sunt incantata de crema Victoria beauty(snail extract) si de creioanele Impala waterproof pentru conturul buzelor. Tenul meu este mixt si cu greu gasesc o crema de fata care sa ii priasca(si sa nu imi apara cosuri, iritatii etc).
 crema de fata Victoria beauty(snail extract) - de la Lady's

 lapte de corp Amber Romance de la Victoria's Secret
 Parfum Eau de Dolce Vita - Christian Dior
 Antiperspirant spray Nivea - Invisible for black & white

 Ojele preferate ale lunii martie: Zoya Pixie Dust Nyx si Godiva, Essie Butler Please(achizitionate de Aici) si capse pentru unghii(achizitionate de Aici)
 Zoya Pixie Dust Nyx
 Zoya Jacqueline
  Zoya Pixie Dust Godiva

 Essie Butler Please
Sleek Glo - face & body highlighter - peach shimmer si Maybelline Color Tattoo # 45 bold gold,
Pensule Real Techniques - buffing brush(perfecta pentru contur) si pointed foundation brush(aplic highlighter-ul deasupra pometilor)
Balsam de buze Eos, Lancome Juicy tubes # 19 Lychee, Impala waterproof lipliner



Rujuri: Malu Wilz #12, Malu Wilz # 100, Bourjois Docteur glamour #19 Brique secouriste, MUA Lip Boom - Doin good, MAC - Lustre - Secret Lover




 Impala waterproof lipliner # 208 si # 202(de la Lady's)




A bientot!

14 comentarii:

  1. Cat de frumoase sunt ojele Zoya. De unde achizitionezi lotiunile de corp Victoria's Secret?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de aici: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151600175591111&set=a.10150519284101111.432105.589436110&type=1&theater

      Ștergere
  2. imi plac ojele, binenteles :)

    p.s. as aprecia foarte mult daca mi-ai lasa un comm aici, multumesc.
    http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema de fata de la Lady's cum ti s-a parut?

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde ai achizitionat rujurile Malu ?

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde ai cumparat laptele de corp de la Victoria's Secret? (am incercat link-ul pe care l-ai dat mai sus si nu a mers - mi-ai putea spune numele paginii de facebook?:D ). Intre colectia liquid sand OPI si Pixiedust de la Zoya, care ti se pare mai buna? Ma gandesc la Zoya Dahlia sau la OPI Stay the night si nu stiu ce sa aleg...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele de la Zoya sunt mai fine... eu as alege Dahlia.
      Pentru VS: https://www.facebook.com/krengootza
      ;*

      Ștergere
  6. Your new items look fabulous :) best of luck this year! keep up the awesome work.

    RăspundețiȘtergere