vineri, 9 august 2013

One Perfect Day

Miercuri am avut o zi de rasfat! Am profitat de voucherele primite la evenimentul Beauty Chat si mi-am facut programare la City Dent - pentru detartraj si periaj profesional - si la Absolut Nails pentru pedichiura.
La City Dent m-a intampinat Magda, pe care am avut placerea sa o intalnesc pentru prima data la Beauty Chat. Dl Dr. Andrei Arion mi-a facut detartrajul si periajul profesional si mi-a dat cateva sfaturi despre igiena corecta a dintilor. Nu stiam ca periajul se face intr-un singur sens, de la gingie spre dinti, si ca ar trebui sa folosesc si ata dentara. Detartrajul si periajul profesional ar trebui facut o data la sase luni, pentru prevenirea afectiunilor dentare si a complicatiilor. Am sa revin pentru o consultatie mai amanuntita (am cateva plombe de amalgam care trebuiesc inlocuite).


De la City Dent am plecat - cu un zambet mai frumos - spre Absolut Nails, unde mi-am dat intalnire cu Otilia (Blogul Otiliei), pe care am intalnit-o pentru prima data tot la Beauty Chat. Si aici am avut o experienta frumoasa. Ioana ne-a facut pedichiurile si sunt foarte incantata de rezultat. Eu am probleme la unghiile mari (am niste bataturi care trebuiesc scoase cu chiureta) si greu gasesc o pedichiurista care sa se priceapa si sa ma multumeasca. Salonul este foarte dragut, cochet, cu un aer vintage care aminteste de perioada old Hollywood glam. De cum am intrat, privirea mi s-a indreptat spre ojele Zoya, OPI, Essie, China Glaze, Layla... etc Cu greu am ales o singura oja pentru pedichiura: Too too hot de la Essie (un corai aprins). A fost singurul salon unde mi s-a aplicat o baza pe unghii (Essie sensivity), doua straturi de oja si top coat (Seche Vite). Nota 10 +!


Finalul zilei l-am petrecut la piscina Clubului Moving din Otopeni, la ora de Aqua Gym! <3

Kisses, G

6 comentarii:

  1. Chiar ca rasfat, nu stiu cand oi ajunge si eu sa ma bucur de vouchere.
    Ce-mi plac sandalele tale :D
    Unde e piscina Moving?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa a fost ziua ta :) si eu anul trecut am invatat cum se realizeaza un periaj corect al dintilor :D

    RăspundețiȘtergere