miercuri, 7 august 2013

The Polishes Challenge: 12. Prettiest

Cea mai draguta oja pe care nu v-am aratat-o pana acum este Fated Prince de la A England. Face parte din Burne - Jones Dream Collection si este o oja holographica gri cu subtonuri verzui. Am aplicat-o in doua straturi, fara topcoat (are un luciu deosebit).
O puteti achizitiona de la Beauty In The Bottle. Iubesc ojele A England si mai am cel putin inca vreo sase in wishlist. : )




cu blitz


Haideti sa vedem si ”prettiest nail polishes” ale celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:



Kisses, G

12 comentarii:

  1. Ojele A England sunt superba toate, pacat ca pretul e cam piperat :D E superba oja ta :* si abia astept sa vad pe viitor ce oje de la ei mai cumperi

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca este asemenetoare cu ce am postat si eu azi. Nu am reusit deloc sa redau efectul holografic.

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba! Eu o am pe Ascalon si e destul de asemanatoare. Altfel sigur o luam pe asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : )) Sunt superbe ojele A England (unele chiar seamănă mult intre ele si se disting doar la lumina naturala/ in soare). :*

      Ștergere