vineri, 10 aprilie 2015

Happy Easter! Paste Fericit!

Duminica aceasta crestinii ortodocsi praznuiesc Invierea Domnului, numita si sarbatoarea Pastilor. Pastele semnifica si intoarcerea la sine, la radacini, la familie, inseamna emotia impartasita cu cei apropiati, liniste, lumina, dar si bucuria naturii care renaste. Este momentul ideal ca fiecare dintre noi sa ne oprim din ritmul alert al vietii, sa lasam deoparte grijile si necazurile, sa ne bucuram de ceea ce avem si sa ne reconsideram prioritatile.
Eu imi voi petrece sarbatorile pascale alaturi de familie si de prieteni. Va doresc ca acesta sfanta sarbatoare luminata sa va gaseasca sanatosi si bucurosi, sa aveti masa imbelsugata si un Iepuras darnic. Paste Fericit!
Pentru ca si unghiutele trebuiesc pregatite de asa sarbatoare mare, va propun fie manichiuri in nuante de rosu - corai(simple sau cu model pe unghia de accent) sau manichiuri in nuante pastelate(cu buline, dungi, model aztec, picturi/stamping cu iepurasi, flori, puisori etc). *Daca va plac culorile inchise puteti realiza o manichiura galaxy. ; )

Eu am optat pentru o manichiura in nuante pastelate, half-moon si french pe o baza alba(model manichiura retro) cu buline; pe inelar am pictat doua urechiuse de iepuras si am lipit(cu superglue) o fundita cu strasuri. Am folosit top coat matifiant pentru ca unghiile sa semene cat mai mult cu niste oua pictate.
Produse folosite: Golden Rose Oxygen Nail Growth, Color Expert 02, 22, 56, 44, 46 si 66; Matte Top Coat.




Step by step manicure(pentru french si half-moon am folosit abtibilduri pentru french iar bulinele le-am facut cu ajutorul unui dotting tool).

 White nails: Golden Rose Color Expert 02



Manichiura am asortat-o cu un machiaj mai pastelat fata de ce port de obicei: Golden Rose Velvet Matte Lipstick 14 si creioane Dream pentru machiajul ochilor

Daca va doriti manichiuri in nuante mai aprinse, in noile colectii Golden Rose Color Expert, WOW! si Galaxy gasiti multe lacuri de unghii foarte frumoase, intens pigmentate. Produsele Golden Rose pot fi achizitionate si online prin intermediul magazinului Cosmania(www.cosmania.ro). Nu uitati sa dati like paginii lor de Facebook(click Aici) pentru a fi la curent cu noutatile.






Rosul nu se va demoda niciodata, asa ca daca sunteti adepta manichiurilor clasice va recomand o nuanta superba de rosu intens - corai: Golden Rose Color Expert 97. <3



Acesta manichiura se potriveste perfect cu machiajul pin-up(sau cu un smokey). Pe buze am Golden Rose Velvet Matte Lipstick 06, o nuanta pe care o ador.
In ceea ce priveste tinuta, voi alege un look british-retro cu pantofi oxford si dres in carouri.
Shoes - Lovelywholesale(click Here)
Handbag - Lovelywholesale(click Here)






My Easter Bunny! Ieri am primit coletul de la Soufeel si am sa va arat intr-o postare viitoare bratara si charmurile din argint comandate. *Sunt foarte incantata si multumita de calitatea lor! ; )

Nu uitati de Concursul de Iepuras care se desfasoara pe pagina de Facebook Gia Make-up Blog. Va puteti inscrie pana in data de 13.04.2015.


Kisses, G

3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa manichiura si propunerile tale pentru Paste,iti doresc un Paste fericit si imbelsugat alturi de toti ai tai,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce unghii frumoase! Zici ca sunt oute ornate! :)
    Paste fericit! :*

    RăspundețiȘtergere